omerim32 Kızlar ıkı gundur ayaga kalkınca vajına kısmında agrı hıssedıyorum yururken zorluyor benı. Bacak sokumlarıma dogru ve vajına başı yanları neden oluyor nasıl gecer😣
Petula omerim32 36 haftalik gebeyim benim.aylardir oyle cok doktora gittim bebeğin yatiş pozisyonundan diyo baskada bise demiyo magnezyumda bu agriyi gecirmiyor.
AnsZey omerim32 ben doktora sordum çocuk yerleşiyor alanını genişletiyor normal dedi. Bunun için de magnezyum veriyorlar ben her akşam alıyorum magvital.
omerim32 BrsnAy27 doktoruma onceden soylemısım kemik agrım oluyor dıye benım bolumum degıl dızık tedavı dahılıyeye sor demıstı😰
BrsnAy27 omerim32 alakasız. Bence siz magnezyum kullanın eczaneden alın. Benimde aynı ağrılar vardı kullaninca geçti reçetesiz veriliyor ben magvital kullaniyorum
Jeatimo @omerim32 bende aylardır çekiyorum aynı ağrıyı. Enfeksiyon yapar dediler ilaç kullandım azaldı yine başladı bebeğin pozisyonundan dediler sonra arada geliyo sağ olsun 🙈
sumeyye-5 32.haftadayım benim de bir kaç haftadır oluyordu geçmeyince doktora söyledim. Osteocare adı da calsiyum magnezyum ilacı verdi. Sanki hafifledi gibi ağrılar
Medineyigittt omerim32 benim o kadar şiddetli değil de iğne gibi batıyor arada ufak ufak birde sabahları vajinamda gıdıklanma oluyor doktora sorduğumda rahmin genişliyor bebek yer ediniyor demişti inşallah öyledir 4+1 im şu an daha çok yeniyiz 👼🏼❤️
sadanuzunpostalci Haftadayız. Benimde ilk 30. Haftada olmuştu bu ağrı yürürken batma hissi gibi çekme hissi oluyordu zorlanıyordum calsiyum magnezyum almanızı öneririm onunla hafifledi ve bence vücudumuz bebeğin ağırlığına alışınca geçmişti sanırım tekrar büyüdü bu hafta ağrım yine olmaya başladı.