Kızlar gecikmenin 8. Günündeyim bir yandan hamileyimdir inşallah derken bi yandan korkuyorum ya hamilelik değilde baika bi sorundan gecikiyorsa cuma günü kan testi verdim yarın çıkıcak hiç bu kadar gecikme yaşamadım acaba enox iğne kullanıyorum o gecikme yapar mı