Bende 5 haftalıkken korona oldum doktoruma danıştım oda bana coraspin verdi kan sulandırıcı be d vitamini önerdi ama ağrılar içinde sadece parol içebilirsin dedi.şuan 16 haftalık hamileyim hiçbir sıkıntım olmadı çok şükür ama bol bol meyve tüket hamileliğin başlarında olduğun için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum kendini korkutma 😊