Blueedreamssx Kızlar dün geceden beri karnım taş gibi sanırım bebek için toplandı ama bir türlü sertliği gitmiyor hareketleride tek tüktü sizlerde de böyle durumlar yaşandı mı?
aley_ckmk24 Blueedreamssx evet toplanırdı ama geri eski haline dönerdi düzenli ya da düzensiz aralıklarla. Eğer hala sert ise bie doktorunuza sorun isterseniz
Okyanusmavisi-17 Blueedreamssx bende şuan aynısını yaşıyorum kaç saattir düzelmedi ve ağrı yapıyor çok merak ediyorum
Blueedreamssx aley_ckmk24 geceden beri sert düzelme yok devlete gittiğim için doktorun numarası bende yok
Aycaaa571 Blueedreamssx ben 37 haftalığım ama bu sertlik hiç gitmiyor saolsun o da hem bebek toplanması hemde bebek büyüdüğü için bebeğin başının kanala girip bacaklarının yukarda kalmasındanmış
Okyanusmavisi-17 Blueedreamssx of bendede var hani böyle üşütürsün ya sırttan yanlarından doğru karnına komple girer ağrı öyle hissediyorum karnım tok afedersiniz gazım falanda yok niye böyle oluyor anlamıyorum
ttugceymenn Okyanusmavisi-17 Bunların aynısı bende de var bugün ishal de başladı sanırım geliyor gelmekte olan 🥲
Kado87 Okyanusmavisi-17 belden sirttan vuran agrilar dogum agrilarinin basladiginin belirtisi diolar bide toplanms hareketleri azsa bi acile.gitmenizi oneririm
Okyanusmavisi-17 Nur12345678 öyle olduğu zaman o kadar canım yanıyor ki resmen nefesimi kesiliyor kasılma dedikleri bu mu oluyor acaba
Okyanusmavisi-17 ttugceymenn Allah yardımcımız olsun bende son zamanlarım diye düşünüyorum geliyorlar 😌
Nur12345678 Okyanusmavisi-17 Evet çok zorluyor benim ilk gebeliğim tecrübesizim sorucam kontrol de doktoruma ☺️