yaseminyaldiz Robot süpürge bakıyorum kullananlar hangi marka kullandığını ve tavsiyelerini yazabilir mi şimdiden teşekkür ederimm
gayeozlem88 Ben homendin robot süpürgesini kullanıyorum canım çok memnunum yeni çıkardıkları modeli aldım başlangıç fiyatıda güzel ona bakabilirsin.
hulya-13 gayeozlem88 güle güle kullanın. Ya ben çok merak ediyorum bizim süpürdüğümüz gibi güçlü güçlü çekiyorum yada çekme gücü nasıl diye. Bide koltukların altına falan giriyormu
gayeozlem88 yaseminyaldiz Yükseklik algısı iyi düşmez algılayıp geri dönüyor o konuda sorun yaşıcağını sanmam canım.
gayeozlem88 hulya-13 Demek istediğiniz kablolu süpürgeler mi? Ona bakarsanız kablolularda toz torbalı ve torbasız arasında bile fark var:) tabiiki onlar gibi çekim gücüne sahip değil toz kırıntı her evde olur normal ama kullanıma bağlı bu varken olmuyor işte :)
halecelik Merhaba bende almayı düşünüyorum da çalışma süresi 140 dk diyo okadar süre çalışıyo mu gerçekten gayeozlem88
gayeozlem88 halecelik Merhaba dakika tutmadım ama benim evimi ara vermeden temizleyebiliyor tek seferde yani şarjı hemen bitmiyor onu söyleyebilirim
gayeozlem88 halecelik Yok su damlatmadı hiç fazla ıslak bile bırakmıyo onu çok güzel ayarlıyor alırsanız içine birazda yüzey temizleyici dökün azıcık mis gibi kokar ev
minebayraamm Merhaba acaba ses durumu nasıl oluyr bu cihazlarda ben arkadaşımda bi süpürge gördüm kabloludan daha çok sesi vardı valla boyutuna bakınca inanamamıştım
gayeozlem88 minebayraamm Turbo modu en yüksek seste ama hiç rahatsız etmiyo açıkcası ben bide evde bilgisayar başından çalışıyorum o şekilde çalıştıyorum genelde standart mod falan açık oluyor ama
minebayraamm Teşekürler peki hepa filtresi falan var dimi bu cihazın kronik astımım var evim çok tozlanıyro bende almayı düşünüyorum
gayeozlem88 minebayraamm Özellikle böyle bi rahatsızlığınız varsa eşimden iyi bilirim her gün süpürge açmak gerekiyor bence vaktiniz olursa gidin görün öyle karar verin…