mavi_kus Esssssssssss 39+1 ctesi nişan gelmişti 1 cm açıklık vardı Çarşamba kontrol var bakalım o zamana kadar doğmazsa durum nolcak 🥲
Kbra27m Esssssssssss benimde sabahtan beri nişanım geliyor azar azar ama dün akşam giytigimde hiç acilmam yokmus 39+3 şuan catimda dara benziyor dedi ebe yarın konrtole gidicem bakalım hayırlısı nasıl olcak
Merve_0109 Esssssssssss 39 haftalığım 2 hafta önce nişanım geldi 3 cm açıklık var ama sancı falan yok 🤦🤦🤦🤦