Geçmiş olsun oncelikle şuan 5.gununuz ise 10.gune kadar beslenmenize daha sıkı çok daha fazla dikkat edin yavaş yavaş azalıcaktır tüm belirtiler…uykusuzluk durumuzun tamamen psikolojik olduğunu düşünüyorum psikolojikmen yıpranma çok olası bir durum oluyo bedeniniz rahatlayinca belirtileriniz azalınca daha iyi hissedeceksiniz uyku düzeniniz normale giricektir…Bebeğe hiç birşey olmuyo Allahın izniyle..Kalbinizi ferah tutun..ama karantinanin biter bitmez rutin bir kontrole gidin yinede bebeğin gelişimine,suyuna baksınlar..o da iç rahatlığınız için yapın bunu ..