Bende 13 de geldi 😂 doktor birsey yok su gelmesi imkansız vs. Dedi cocukda iyi dedi gönderdi 😂😂😂😂😂 çocuğun kalp atışı da olunca birsey diyemedim ahahah şu ilk haftalarda yaşadıklarımıza bak resmen trajikomik bide ilk gebelik ne oldu ne olacak karmaşası 😆 ama benimki de akıntı değil bildiğin suydu idrar olabilir dedi nerden geldiğini hissede biliyirum heralde okadar salak degilim direk kanama sanmıştım o yüzden görünce de suyu şok olmuştum bildiğin su yaa ne akıntı nede idrar