OzlemReyhan Merhaba hanımlar. Bugün 22+1 olduk çok şükür. Ebe işe görüşmemiz vardı aylık yapılan kan sayımlarında yani tahlillerde kanımın giderek düştüğünü söyledi ebemiz. Bilmediğimiz için haliyle bende kan hapı filan kullanmıyorum tabi sonuçlar yarın çıktığında doktoruma söyleyeceğim elbette ama aranızda böyle birşey yaşayan bunun önemli bir sorun teşkil edip etmediğini bilen mutlaka vardır diye sizlere de sormak istedim 🙏🏻
gonulcelen OzlemReyhan hamilelikten dolayı düşüş olması kaçınılmaz son ilaç takviyesiz yükseltmekte sanki biraz zor gibi 16. Hf başlamıştı bu ay size de başlatabilir hala geç kalmış sayılmazsın.
Bahar54 12.haftamda hizli dusus yasadim hemoglobinim 7.9 olmustu normalde siniri 12 dir kadinlarda. Kan takilacakti hamile oldugum icin ilacla takviye yapalim yukselmezse takariz dedi doktorum asiri halsizlik oldu tabi. Pekmez, kara uzum yedim bir de kan ilaci kullandim simdi daha iyi hala sinirin altinda ama idare ediyoruz.
OzlemReyhan Benim kendimi bildiğimden beri tansiyonum da hep düşüktür örneğin. Sabah kanda da düşüş yaşanıyor deyince ebe halsizlik bayılma durumları açısından biraz endişelendim. Ama sonuca göre söylediğiniz gibi doktora başvurmamız gerekiyor.