Nalan53 Turkyan39_cholak ılık sade veya ballı süt ben onsuz asla duramıyorum midem yandıgında azıcık bile içsem cok rahatlatıyor
Glcntn Turkyan39_cholak yanma gelince yatma otur yatınca çok oluyor ben bi ara oturarak uyuyordum . Gaviscon şurup verdi doktorum onu içinde rahatladım . Bide maden suyu iyi geliyor . Sağ taraf yerine soluna yat dedi bide doktorum
AysenurPervan Ekşi elma ve maden suyu iyi geliyor, bi de mide yanması tutunca çok yatma o da tetikliyor
MMeltemmm Bunu doktoruna söyleyebilirsin benimde cok oluyo doktora soyledim bir şurup yazdı onu iciyorum simdi cok rahatım