Arkadaşlar merhaba 5 gün önce sezeryan oldum. Hastanede iki gün kaldım dikiş yerlerim çok şiddetli ağrımıyordu şimdi yatak veya koltuktan her kalkmak oturmak uzanmak işkence gibi çok acıyor ayağa kalktığımda tamamen dümdüz dogrulamiyorum yırtılcakmis gibi aciyor. Bilen tecrübeli annelere soruyorum bu acı normalmi normalse ortalama kaç güne iyi oluyor üzerinde beyaz bandaj var dikişlerin yani enfeksiyon olsa nasıl anlicam doktor açma bandaji ben açıcam dedi ama normali nedir bilmediğim için korkuyorum. Bebeğim çok emiyor maşallah kucağımda uyumak istiyor yavrum korkuyorum dikişlerim için iyi degilmidir acaba onu öyle tutmam. Yardımci olurmusunuz lütfen doktorum Çarşamba çağırdı kontrole beklesem mi normal mi yoksa bir sıkıntı varmıdır tavsiyeniz nedir bana bı el atın anneler😁