Merhaba kızlar 36. haftadayım ve kasığımda bi baskı var sanki çocuk çıkacakmış gibi 😂😬 Ciddi anlamda çıkacakmış gibi aşağı doğru baskı yapıyor ilk hamileliğim ve tam olarak neden olduğunu merak ediyorum açıkcası.Sancıda diyebiliriz ama daha çok baskı oluyormuş gibi.Yalancı sancı dedikleri bu mu ?