Merhaba güzel anneler.Bi konuda bilgilerinize ihtiyacım var ama ne olur linçleyin korkutmayın 🙏
8 ay önce Sezeryan doğum yaptım.şimdide 5.buçuk aylık hamileyim benim gibi olan yada olup doğum yapan var mı süreç nasıldı neler yaşadınız biraz paylaşımda bulunalım mı.? Çok korkuyorum da..😰