17 Kasım akşamı saat 10 civarı nişanım geldi saat 12 ye kadar regl ağrısı gibi ağrı çekmeye başladım. 1de hastaneye gittik alttan muane yapıldı ve hiç açılmam olmadığını ve ilk gebelikte açılmanın bi kaç gün sürebiliceğini söyledi kanamam veya suyum gelirse hastaneye gelmemi bu süreçte sancımı evde çekmem gerektiğini söyledi doktor eve geldik. Eve gelince sıcak suyun içine girdim oturdum annemin tavsiyesiydi. Suda yarım saat kadar bekledim çıktım bu sefer sancılarım çok artmaya başladı. Uyuyamıyordum sürekli sancım geliyordu. Annemi çağırdım geldiğinde zaten ne oturabiliyordum ne yatabiliyordum hatta okadar sancım vardı ki özel hastanye gidip Sezeryan olmak istediğimi söyledim. Annem koltuktan bi kaç kere zıplamam gerektiğini söyledi. 3 kere zıpladım ve kan geldi iç çamaşırıma hemen acile gittik. Doktor tekrar muane etti 6 cm açılmam olduğunu söyledi. Nst bağlandım tabi nst sırasında bile ağrıdan duramıyordum bi anda kanamam arttı. Tekrar muane edildim ve tam 10 cm açılmam olmuştu. Acilen doğumhaneye alındım. Herkes şok olmuştu hiç açılmam yokken bi kaç saat içinde 10 cm açıklık olması çok şaşırtmıştı doktorları. Sürekli gelip ilk gebelikte 10 cm açılmayla gelen hasta sen misin diye soruyorlardı. Sonrasında doğum başladı ilk sancım girdiğinde ıkındım bebeği hissettim geliyordu. Doktor bebeğin kalp atışlarının dğştüğünü ve diğer sancım geldiğinde doğurmam gerektiğini söyledi. ikinci sancım geldiğinde tekrar ıkındım ve oğlum geldi… Sadece 10 dk sürdü doğumum sabah 7:30 da oğlum kucağımdaydı. Söyleyebiliceğim tek şey sıcak suda beklemek ve koltuktan zıplamak açılmama en çok fayda eden şey oldu herkes sağlıkla doğum yapsın inşallah..