Öyle memnun kalincak bir hastane değil.kuzenim yaptı orda doğum kendisinin demesine göre ilgi sıfır verdiği parayı hak etmemiz.doguma kadar 3 200 anlaşılmıştı.dogum yaptı kızdan doğum için 4000 aldirllar.dogumdan sonrada ilgi sıfır.ben Asya’da yaptım yine olsa yine yaparım.izellikle hakan beyden