Kızlar bu ayki adetim 15 gün falan gecikti ama oldum dün bitti ama ben adetim olduğundan beri bazı kokulardan tiksinmeye başladım özellikle soğan kokusu bazı yemeklerden sonra ağzımda iğrenç bı tat kalıyor kasigim da daha doğrusu bi tık daha yukarısında yanma gibi bı his var anı kalkmalarda falan iğne gibi batıyor bugünde belim ve bacak ağrım oldu sanki adet olucakmisim gibi ağrılarım oldu adetim gecikince test yapmıştım negatif ti zaten adet oluncada hamilelikten suphelenmedim ama acaba üstüne görme gibi bı durum olabilir mi normal adetim gibi oldu yada başka bı durum hastalik habersici falan olabilir mi başına böyle bişey gelen var mı pazartesi doktora gidicem ama yine de sizlere sormak istedim