Kizlar ben doğumumu Jimerde yapmayı düşünüyordum fakat bazı arkadaşlarım ve eşim dostum oranın çok bebek dostu bir hastane olmadığını söylediler..Hep peşlerinde kosturuosun bir şeyi sormadan söylemiyorlar tarzında yorumlar yaptılar.. Sizlerin kendiniz ya da yakınlarınız Pembe Mavi ya da Jimer de doğum yapanlar oldu mu.. Fikirlerinizi paylasirsaniz çok sevinirim 💜