inva şampuan oğluma da mustela almıştım buna da alıcam. bebe yağı çok araştırdım içeriğinde kimyasal olmasın ama mustela kadar da pahalı olmasın diye alman markası var bübchen onu aldım ama 1-2 kez belki kullandım . çok mühim bişey değil bence . deterjanda green. clean aldım oğlumda yine alıcam . ama bu markayı tercih ederseniz eğer yumuşatıcıyla öneririm yoksa sert oluyor . yumuşatıcının aşırı hafif naif bi kokusu var asla rahatsız etmiyor ki ben 1 sene kendime duş jeli ve parfüm kullanmadım bebekle temasım çok sık diye . green cleanin yumuşatıcısı giç rahatsız etmedi beni