Adensu_ Sana ilham olur mu bilmem ama ben ilk hamişliğimi dış gebelik yaşadım metotreksat ile tek dozda gebeliğim sonlandı çok şükür risksiz sağlığıma kavuştum psikolojim yerle birdi ama Allah bu illaki vardır bi bildiği dedim inatlaşmadım şuan olmasa bile nasibimin zamanı var dedim birde 7 ay boyunca hamile kalmam imkansızdı çünkü metotreksat hamileliği önleyen yani gebelikte oluşan hücreyi yok eden bi madde kanser tedavisinde kullanılıyor 7 ay kadar hiç çocuğum olsun aman die kasmadım sonra da Allaha teslim oldum yalan yok namaz kılan biri değilim kalpten güzel şeyler geçirmek bile bi ibadet aslında kalp güzel olmadıktan sonra kılmadığın vakit olmasın hiç değeri yok… dış gebelikteki bebeğimle iğne yedavisi gecesi rüyamda tanıştım vedalaştı benimle ve biliyorum öbür dünyada buluşucaz … velhasılkelam sözün özü şuan 6 aylık hamişim 20 hafta 5. Ayın bitimi die biliyorum inşallah doğrudur 😂 kendimi hiç hamile olcam die kasmadım denemelerle vücuduma hem biyolojik hem psikolojik zarar vermemeye çalıştım akışına bıraktım bide baktım hamişim 🙏🏻🙏🏻 Çok şükür bebek benden bile dirayetli inşallah sende yavrunu sağlıkla kucağına alırsın en makul en gğzel zamanda 🥰🥰🥰😘😘