annelikyolculugu2875
BN bu konudan muzdaribim ikili tarama testine geç gittiğim için üçlü tarama testi yapıldı sadece ve sonuç riskli çıktı bebeğimin down sendromlu olma ihtimali varmış daha sonra perinolojiye yönlendirdi,randevular kapalı olduğu için gidemedim ,daha sonra üniversiteye git dediler karnimdan sıvı alınacakmış,iyice moralim bozuldu dedim zaten 2 ayım kalmış Rabbim nasıl dilerse öyle olur şimdi 30haftalığım kontrole bile gidesim gelmiyo ama kalbime de kötü bişey doğmuyo inşallah sağlıklı olur yavrum