GamzeKrmn Derya53 hahaha aynıyız ne sancı ne kasılma hiç birşey yok😂 ama pazartesi sabah sezeryanla doğacak artık beklemiyor doktorumuz😍😍
Mervenurns Derya53 39+2 yim bende. Gelem giden bir şey yok. Sabahları regl agrısı ve bel agrısı oluyor 10 dakika sonra geçiyor 🤷♀️
Alparslaninannesi0 Derya53 41+1le gelmek bilmeyen oğlum 7 saat suni sanci verildi ama acil sezeryana alındım 🤷♀️
Derya53 GamzeKrmn aboo ben Hollanda’da yaşıyorum sana bişey diyim mi geberiyorum desen gülerek suratına bakıyorlar yoo gayet sağlıklısın görüyorum şun diye 🤣 ilk çocuğumu 42+0 da doğurdum kesinlikle sezeryan yapmıyorlar 3 Sünni yedim düşün
Derya53 Mervenurns heheheh ayak sancısı o bende 2 aydır var ama yalancı sancı işte bi ara dedim kesin doğuyor 3 dk bi sancı vuruyor baktımki beni kandırıyor şerefsiz sonra ümitlenmedim 😅😂😂
Mervenurns Derya53 ya valla yarın tüm gün apartmanı inip çıkacağım kendime söz verdim 😂 ya evet yurtdışında sezeryan cok zor yapıyorlarmış Norveç’te oturan arkadaşım var o da öyle söyledi 😥
Derya53 Alparslaninannesi0 anam seni her postta görüyom ya doğdu mu şükürler olsun Allah analı babalı büyütsün 😂 boşver sezeryan normali doğmuş ya sağlıklı bi şekilde ona bak benim oğlumda Alparslan olacak inşallah 🤣♥️
YeninesilAnne Derya53 Ben de ilk çocuğumu içerde büyüttüm. Doktorlar artık dalga geçiyordu doğduğu gibi direk okula başlar diye 😂😂 41+4 te sıfır sancı sıfır açılmayla suni sancıyla doğdu. Şu an ikinciye hamileyim bakalım bu da beni o kadar bekleticek mi 🤗
Alparslaninannesi0 Derya53 aa hadi ya görüyor muydun uzun zamandır girmiyordum su aralar gene aktifim 😅 20 aylim oldu bile😊 alparslanlar aşırı yaramaz ve hiperaktifler ya😬
Derya53 Alparslaninannesi0 yapma bunu bize yaaa zaten karnımda box yapıyor ilk oğlumdan hala çekiyorum bari bu sessiz olaydı ya 🤣
Alparslaninannesi0 Derya53 oy maşallah 😅 bende istiyorum aslında korunmuyoruz 4.5 aydır ama olmuyor bundan sonra korunucM artik