Ben de ilk gebeliğimde doğumdan önce lansinoh kullandım doğumdan sonra da bir süre alışana kadar kullandım. Ne ağrı ne yara ne sızı hiç bir şey olmadı çok şükür o süreci çok rahat atlatmıştım. Zaten lansinoh doğumdan en az 1 ay önce kullanılmaya başlanıyor. Şu an ikinciye hamileyim daha 17 haftalık hamileyim ama öğrenir öğrenmez aldığım ilk ürün o oldu. Doğuma yakin inşallah kullanmaya baslicam