Seeda 37 haftalık hamileyim. Artık bir işaret bekliyorum bebeğimden gelsin diye. Belime kasıklarıma sancı gibi ağrılar saplanıyor ama bebeğim hareket ettiği için oluyor diye tahmin ediyorum çünkü o ara bebeğim hareket ediyor oluyor. Ayırt etmekte zorlanıyorum. Doğum belirtisi mi yoksa bebek hareket ettiği için olan bir açımı sadece diye. Sizde aynı şeyleri yaşıyormusunuz?
deletedmom351 Seeda Son haftalar yeri daraldıkça vurma etkisi daha da sertleşebiliyor. Ondan olabilir.
Frida OktayMeltemSahin hadi yaa bizimkisi sadece dönüyor kayıyor hiç canım yanmadı daha bazen problem mi var diye şüpheleniyorum ama bir sıkıntı da yok :)
OktayMeltemSahin Seeda doktora bile sordum 😂😂 hareketli bebek sağlıklı bebektir dedi çok şükür dedim 🙏🏻
deletedmom351 Frida Canım sende sorun yok merak etme benim de hareketleri hiç canımı yakmadı yakacağını da düşünmüyorum 40. Haftada doğurdum yeri tamamen daraldığı halde hala gayet güzel tekme atıyordu 😂
Seeda deletedmom351 valla öyle bir acıtıyor ki bazen acıdan kıvranıyorsunuz diyebilirim. Aynı sancı girer gibi oluyor. 😃 hoş dayanılmicak birşey değil onun acısı bile tatlı geliyor.