Kızlar regl’ye 12 gün kala gebelik belirtisi olurmu sizce yeni evli olan gelinimiz bana sordu 2 aylık evliler geri çekilmeyle korunuyolarmıs geçen ay rutin kontrol için gitmiş adetide erken gelmiş sonra adet bittiğinden beri hep bir tuhaflık var diyo ara ara mide bulantısı ani ruh değişimleri bir kaç gündürde hep yumurtalık ve rahim bölgesi ağrıyo dedi benimde 4 kez gebelik geçirdiğimi bildiği için danışmak istemiş ama 12 gün var deyince ben yumurtlama olabilir dedim şahsen ben hiç adetim gecikmeden şüphelenmedim test dahi yapmadım test yapsa bu kadar erkende çıkmaz sanki bir uygulama sorayım istersen dedim ben pek yardımcı olamadım çünkü sizce🙈