Ben oğluma hepsini ikeadan almıştım divan yataklarından, gardrop , 8 çekmeceli olan şifonyeri ve alt değiştirme masası hepsi aynı takım çok çok memnunum içleri çok geniş sadece oğlumun eşyaları değil nerdeyse bütün evi aldı dolaplar😂 sadece gardroptan memnun kalmadım çünkü boyut olarak diğerlerine göre çok küçük çıktı öyle beklemiyordum çocuk dolabı olduğu için o da. Özellikle alt değiştirme masasından inanılmaz memnundum oğlum dönmeye başlayana kadar hep orda değiştirdim bel ağrısından kurtarıyor sonra da üstünü katlayıp normal dolap olarak kullanıyorum o da bütün ıvır zıvırı topladı