Nurklc38 Sonunda tekli sayıları görebildik. Hiç zaman geçmiyor gibiydi ama buralara kadar geldik 🥳 Son 9 yaşasınn🖤🖤🖤🖤
Deletedmom73711 Nurklc38 Ay ne güzel.🤍 Yepyeni bir hayat bekliyor şimdi sizi, mis kokusuyla uyuyup mis kokusuyla uyanacağınız yeni bir hayat. Çok güzel olsun her şey, sağlıkla bir avazda kavuşun inşAllah. Hoş gelsin minik bebeğiniz.🦋
Nurklc38 Su-1234 Sağol canım normal doğum düşünüyorum bakalım ama bende hiç bi belirti yok şu an 😂🤦🏼♂️
Melikemreclk Nurklc38 benim de son 6 gün en son 1 cm açıklık vardı doktor daha daha var dedi senin acilman olur dedi 39 +1 oldum
Nurklc38 Melikemreclk Peki belirti olmazsa ne zamana kadar bekliceksiniz ben 40 son dedim 40+1 bile olmasın beklemem dedim
Nurklc38 Deletedmom73711 Ya çok teşekkür ederimmm 😻🙏🏻 Darısı bütün evlat sahibi olmak isteyenlere inşAllah🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Feyzabeyoglu Nurklc38 merhaba canım senle günümüze kadar aynıydık Ben 22 sinde doğum yaptım çok şükür İnşallah sen de sağlıcakla kucağına alırsın bebeğini 🙏
GamzeKrmn Nurklc38 plesenta yaşlanmaya başladığı için ve kanala oturmadığı için yarın sezeryanla alacaklar bekletemiyorlar daha fazla 🙈
Feyzabeyoglu Nurklc38 evet isteğe bağlı sezeryan oldum 25 kasım da olacaktı doğumum normalde Ama kızım acele etti 22sinde sancım başladı apar topar ameliyata alındım Çok şükür salı gününden beri evdeyiz. Sütüm ilk etapta fazla gelemediği için bi tık sarılık olduk. İnşallah emzirerek düşürmeye çalışıyorum
Nurklc38 alparslanannesii1661 Hahaha hadi inşAllah senin durumlar nasıl doğuranlar gibi sendee iyi uyu dicek misin hahaha😂😂
alparslanannesii1661 Nurklc38 ykk demicem o kadar laf dinledik bol bol uyuduk yine uykum var ahahahahahahah uyumasamda olurmus
Nurklc38 alparslanannesii1661 Hahahah nasıl gidiyor bana güzel şeyler anlat da korkularım streslerim geçsin😂😂😂