Kızlar düşükten sonra hamile kaldım geç döllenme 5 hafta geride gözükmüştü usgde sonra 13 haftalık diye gittgmde 14 haftalık çıkmıştı bugün acile gittim ağrım var diye 30 haftalık dedim 34 haftalık dedi ne anlama geliyo bu neye göre doğumu bekliycem anlamadım haftasınımı tamamladı ki geç döllenme olunca