tazeanne123_ Kızlar bebeğim 21 günlük burnu tıkalı boğazında balgam var doktora götürdük şurup yazdı evde de ben temizliyorum burnu ama balgam kaliyo ve düzgün meme de emmiyo sizce napmaliyim arada nefesi kesiliyo ve morariyo çok korkuyorum
emine240194 tazeanne123_ benim bebeğimde öyleydi. Çok doktora götürdük ama ilaç verilmiyor. Fizyolojik serum al eczaneden burnuna günde 4 5 kere ihtiyaç varsa daha fazla sık sonra burun aspiratörü ile temizle. Bende otri bebenin aspiratörü var çok güzel. Sen temizledikçe o geçeçk. Özelde bile götürmediğim doktor kalmadı hepsi burnunu temizle olur bebeklerde dediler. Bizim ki 3 aylık olana kadar çekti ama geçti
yagizinannesii tazeanne123_ ilaç verilmiyor diye biliyorum bebeklere burun temizliği yapmak yeterli şuan bende aynı problemi yaşıyorum
tazeanne123_ emine240194 ama benim bebiş neredeyse hiç nefes alamiyo ilaç vermiyim mi yani napim ya bende el kadar bebeğe ilaç vermek istemiyorum ama mecbur kaldım balgam sökücü verdim
yagizinannesii emine240194 aynen bende serum fizyolojik kullanıyorum. Otribebenin aspiratörüyle çekiyorum aşırı güzel temizliyor.
Ozge2805 tazeanne123_ doktora danışmadan ilaç verme burnunu temizlemekten başka çare yok gibi gözüküyor şuanlık şurubunu kullan ve odayı nemli tut
tazeanne123_ Ozge2805 doktor yazdı zaten balgam sökücü ve antibiyotik bugün kulandim ama kararsız da kaldim
Ozge2805 tazeanne123_ doktorun yazdıysa tamam sorun yok kullan düzenli inşallah kısa zamanda geçer valla bu evlatlar hiç hastalanmasın ben çok yıpranıyorum benimkide tıkanıyor temizliyorum ve banyo yaptırmadan önce bolca banyoyu Buhara buluyorum resmen