Kızlar fikri olan yada başına gelen varmı?
Benim ilk doğumum sezeryandı, rahim kendini hemen kapattıgı için çok kanamam olmadı yani temizlenmemiş içim, karnım şişti vs zehirlenecekmişim neredeyse
Dr baya kanlı canlı beni alttan temizleme yaptı kanama vs oldu. Ama kabus gibiydi😖
Şimdi 2. Doğumum olacak aynısı olmasın diye ameliyat öncesi çatı genişletme yapıcaz dedi korkuyoeum🥺🥺