Bendede pko vardı 2 ay ovülasyon testi kullandım ve yumurtlama zamanımı bir türlü kestiremedim
Bir sonraki ay akışına bıraktım test falan yapmadım hamile kaldığımı öğrendim
Test yapmayın diyemem deneyin kimseye engel olmak istemem ama teste göre yapıpta atıyorum testte tek çizgi var yumurtlama günüm değil diye ilişki durumuna girmemezlik yapmayın
Çünkü dediğim gibi test yapmadığım bir zaman diliminde hamile kaldım