Benim şuan üç dişimde sıkıntı var ağrıyordu ve doktor müdahale etmedi. Size tavsiyem eczaneden ince uçlu fırçalar var onlardan alın benim ağrım geçti her yemek yedikten sonra o minik fırça ile diş aralarını temizliyorum ucunu di macununa batırıp yapın. Maşallah diyeyim ağrım kalmadı gerçekten diş ağrısı herşeyden beter