Zeyzeyu19 Kızlae bugun bebegım bi degisik sürekli tepeleme oluyor sizce belirtiler arısında varmı ? 36+1 im
Senemir-35 Zeyzeyu19 hayır canım benimde oluyor hatta sık sık çocuk büyükçe yer daraldığı için hareket alanı kısıtlı o yüzden de sadace kendisini toplamaya çalışıyor o kadar
Zeyzeyu19 mehmel54 sanki cıkmak icin cabalıyor gibi bir taraf dağ gibi oluyor . Valla gelsinde istiyorum acıkcası 3100 gr olmus 35+6 da ogrendım
mehmel54 Zeyzeyu19 bende 34+1im canımı da acıtıyor toplanması sadece masaj yapabiliyorum o da bazen fayda etmiyor gerçekten bazen geçse zaman da gelse biran önce diyorum
mehmel54 Zeyzeyu19 yanlış okuyup cevap verdim kusura bakmayın ondan düzenliyorum. Belirtiler arasında mı bilmiyorum ama acaba belirti mi diye düşündüğüm oluyor
Esse2019 Bu toplanma olayını çok yerde okudum ama olsa anlar mıyım bilemiyorum henüz nasıl olduğunu çözemedim
Sevinc-Berke Zeyzeyu19 Bende 36+2′yim dedikleriniz bendede oluyor karnımın bı tarafına kendini geriyor top gibi oluyor orası ve canımıda yakıyor bu 2nci gebeliğim benim ilkinde böyle bilmem olduğunu canımı yakmazdı yani bu bebişim biraz farklı ☺️🐣