Kızlar merhabalar sizlere birşey sormak istiyorum tabiki fikir amaçlı hani sizlerde bu şekilde denk gelseydi düşünceniz ne olurdu ben 33 haftalık gebeyim doğumum ocak ayina geliyor doktor 1 ile 9 ocak arası alabiliriz dedi sezeryan olacağım eşimin doğum günü 6 ocak siz olsaydınız aynı mi olsun isterdiniz yoksa yil başı bebişi olaraktan 1 ocakta mi doğsun isterdiniz 🙏👶😊🥰