Ozgeatalay Pazartesi olacaklar bir hayli çok gibi. Kaçıncı haftadasınız nasıl hissediyorsunuz? İkinci sezeryan 38+4 de olacak inşallah 9 sene aradan sonra sanki ilk doğumum olacak gibi heyecanlıyım sizde durumlar nasıl?
busra_2332 Ozgeatalay 34+5teyiz bizde 🌸 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🥰 35.haftada kontrole gidicem sence normal yada sezeryan hangisi olacağı belli olur mu o haftada yoksa erken mi? Senin sezeryan olacağın ne zaman kesinleşmişti?
erkekannesi25 Ozgeatalay 38 haftalık oluyoruz ve şuan mutfak dolaplarına sardım onları temizliyordum ama ayakta durmaktan ayaklarım şişmeye başladı ve daha yarısında olmama rağmen uykum geldi 🤣🤣🤣🤣
elifemirasaf Ozgeatalay ben de Pazartesi olcam inşallh ikinci bebek ilki normaldi 3 yıl önce heyecan ve korku içindeyim uyuyamıyorum bu arada yarın da benim Doğum günüm belki süpriz yapar Pazartesi 39 oluyoruz 🥰😊
Ozgeatalay busra_2332 benim ilk doğumum sezeryan olduğu için zaten en başından belliydi doktorum da aynıydı zaten o yüzden hiç normal konuşmadık ama 37-38 gibi çatı muayenesinden sonra belli olur bence
Ozgeatalay erkekannesi25 valla tebrikler ben tuvalete zor gidiyorum çok ağrım oldu artık iyice o yüzden biraz da erken alıyoruz gibi yoksa perşembe alacaktı doktorum ben bugün istedim ama 2 gün daha dursun bari dedi öyle bekliyoruz artık
Didemmmmm nazcicek_3 Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 bende Pazartesi günü gideceğim bakalım o zaman karar vereceğiz doktorumla 🥴 ben sezeryan istemiyorum doktorum her şey yolunda şuan bekleyebiliriz dedi 🤪🤩
Ozgeatalay elifemirasaf aaa ne güzel Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de inşallah🙏🏻 belli olmaz bu ufaklıkların işi belki gelir
erkekannesi25 Ozgeatalay bende öyleyim normal de ama can sıkıntısından bide zaman geçmiyor sanki bi cesaret geldi yarısını hallettim kalanıda yarın inşallah 🤣
Ozgeatalay Didemmmmm amin cümlemize inşallah 🙏🏻 doğum bence kişiye özel herkes nasıl daha sağlıklı ve mutlu olacaksa öyle olmalı Rabbim size de sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
nazcicek_3 Didemmmmm supersin hayirlisiysa sende dogurursun jns kiz benim gece olunca sancilarim oluyo sanki saliyi brklemiycek
Didemmmmm nazcicek_3 canım ne yaptın ne durumdasın. Bende gittim doktorum Cuma’ya kadar bekleyip cuma yatışımı yapacak. Suni sancı deneyecek. Olmazsa sezeryan olacak🥴🤩🙏🏻
Didemmmmm nazcicek_3 gözün Aydın canım 🙏🏻 Umarım her şey yolundadır🙏🏻🙏🏻 Yavrunla birlikte sağlıklı mutlu huzurlu yıllarınız olsun🙏🏻🙏🏻