Ruveydahifa benim de var ama doktorum bi sorun olmazsa en azından perşembeyi bekleyelim dedi 41+0 olmuş olacağım o zaman tam, banada o zaman suni verecekler, ilk doğumumda öyle olmuştu biraz daha zor oluyor ama Allah dayanma gücü veriyor bi şekilde. Allah sağlıkla kavuştursun inşallah