Merhabalar şu anda 12+6 günlük gebeyim 2-3 gün önce doktora gittim ve folik asiti bırakabileceğimi söyledi, 16. Haftadan itibaren de demir hapı kullanacağımı söyledi. Onun söylediğine göre şu anda folik asiti bıraktım. 16.haftaya kadar birşey içmeliyi miyim vitamin için ve bebek için? Sonuçta arada 4 hafta var ve ben folik asiti bırakınca kendimi rahatsız hissettim :(