Ayselosman merhaba bende vurulmustum haftada bir 4 hafta boyunca iğne olduktan sonra hemşire kalçamı iyice ovalamamı söylemişti bastırarak çünkü çok yağlı bir iğneymiş ve onlar bile zor enjekte ediyormuş iğneyi yaparken. O yumrular muhtemelen iğneden sonra kalan yağ kitleleri