Herkese merhaba; gerçekten yaklaşık 10 gündür çok zor durumdayım gebelikten önce ara ara genital bölgede mantar rahatsızlığım oluyordu fakat 5 aydır hiç böyle bir şey yaşamadım ama son 10 gündür ölüyorum.. pazartesi kontrolüm var o günü bekliyorum. Sizin önereceğiniz bir yöntem var mı? Lütfen yardımcı olun.. kaşımaktan sürekli kanatıyorum çok kötü bir durumdayım..