Nzl9393 stres yapmanıza gerçekten gerek yok. Böbrek büyümesi ve kist çoğu bebekte olup geçiyor. Benim de beynimde kist vardı. Ben o kadar sağlıklı ortamda olmadığıma rağmen kitle kendiliğinden geçti. Hiçbir ilaç veya müdahale atlatmadım. Sadece bir ay kadar ani bayılmalarım vardı. Demek istediğim yetişkin birinde bile kist geçebiliyorken anne karnında müthiş sağlıklı bir ortamda bebek kendini her türlü iyi eder. Siz stresten uzak durun sağlıklı beslenin en mühimi bu ☺️