alpereninannesiii Adana/Yüreğir Altınkoza Hastanesinde normal doğum ücreti ne kadar? Ersin Sürmeliler doktorum. Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz
Gizem5901 alpereninannesiii 2200 herşey dahil , benmde doktorum o dün sordum daha . Seseryan ise 2400
alpereninannesiii Gizem5901 teşekkür ederim ersin bey yaptırıyor değil mi doğumu başkasına yönlendirmiyordur ya inşallah
Gizem5901 alpereninannesiii yok canım sezeryan a mecbur giriyor boşa mı para ödeyeceğiz ama normal i bilmiyorum ebeler ilgilenir genelde son anda doktor gelir bildiğiö kadarıyla . Bana sezeryan dedi cuma günü gidicem :(
ggul01 Orda akdeniz kart geçerli mi ben normalde özel adana hastanesine gidiyordum ama hangi hastane uygun doğumudoğumu yaparsa orda sezeryan olmayı planlıyorum
Gizem5901 ggul01 bilmiyorum ama arayıp sorunca direk bilgi verirler , adana hastanesindedr 2500 diye biliyorum dogumu
alpereninannesiii Gizem5901 doğuma mı gireceksin cuma günü, bende kontrole gideceğim cuma günü. Ben normal doğum istiyorum bakalım hayırlısı
Gizem5901 alpereninannesiii cuma kontrole gidicem hafta içine gün vericek normal de bu cuma gittim ama kararsız oldugum için normalmo sezeryan mı olsun diye haftaya gel kesin kararınla dedi . Normale uyumluysan olur cnm kaç haftalıksın .
alpereninannesiii Gizem5901 21+4 dha çok erken benim ki ama araştırıyorum sadece, inşallah sağlıklı bir doğum olur senin için hayırlı olsun şimdiden sağlıkla büyüsün 🤲
Gizem5901 alpereninannesiii normalde Tekirdağ da yaşıyorum eşimin işi nedeniyle , ama dogum için annemlere geldim emek mahallesinde oturuyor annemler .