gzmbzc Hafta ikizlerime hamileyim arada sanki kötü bi koku alıyorum tuvalete gittiğimde ara ara da akıntı oluyo fazla değil ama başına böyle bişey gelen varmı biraz korktum açıkçası
Merhaba10 gzmbzc bendede var iç çamaşırımı günde kaç kere değiştiriyorum bilmiyorum. Enfeksiyondan dolayı doktor fitil verdi başka doktor antibiyotik ama bana mısın demedi kolay kolay geçmiyormuş. Bol su iç diyorlar
mehmel54 gzmbzc 2 gün iç çamaşırımı değiştirmeyim hemen oluyor koku nedenini bende bilmiyorum 34+1im bende
merakliblog gzmbzc enfeksiyondandır ben de 32 ikizlere gebeyim. Dr ne kadar antibiyotik versem de olacak mecbur dedi. Günde 6-7 kez günlük ped bir-iki kez de iç çamaşırı değiştiriyorum. Fitil kullandım toz kullandım hap kullandım yok geçmiyo.
gzmbzc ipekveatlas Haftamda iki gün hastanede yattım o zaman biraz vardı antibiyotik kullandım ama sonra tekrar bakalım demedi doktorum
gzmbzc Merhaba10 Bi kaç gün olmuyo sonra tekrar oluyo sanki bol su içmeye de çalışıyorum bakalım nasıl kurtulucaz
-Arya- mehmel54 2 gün iç çamaşır değişmemek için çok uzun bir süre değil mi? Enfeksiyon kapmış olabilirsiniz. Ben günde 3 4 kere iç çamaşırı değiştiriyorum
ipekveatlas gzmbzc büyük ihtimalle enfeksiyondur diye düşünüyorum bol su ic ama doktoruna da danıs tabiki
mehmel54 -Arya- tabiki uzun bir süre bende aynı şekilde gün de 3 4 kere degistiriyorum fakat bazen çamaşır yetişmediği zaman 1 gün degistirmeyince 2.gün mutlaka kokuyor demek istedim ama uzun bir süre tabiki enfeksiyonum var evet
ipekveatlas merakliblog ben de sağlıkçıyım🥺 çok sık değiştirdiğin için bi sorun yaşamamış olabilirsin bazıları günde 1 kere kullanıyolar ondan enfeksiyon riski artıyor
haticeks Ay öldüm çamaşır değiştirmekten doğum sonrası iç çamaşırı koleksiyonu yapcam artık . Enfeksiyon geçmiyor günlük 2,5 litre su içiyorum bana mısın demıyor kokudan ben duramıyorum kiltir testıne bakıyoruz hiçbirşry yok nolcak bilmiyom
merakliblog ipekveatlas günde bi kere kullansam herşeyi kaparım😂 kendimi bildim bileli günde en az 4-5 saatte bi değişiyorum. Normal ped mantığıyla, bi de namaz kılıyorum olmaz ki öyle tek pedle🙈