ipek_45 Ben gebelik öncesi 2 doz biontech oldum. Aşı gelmeden önce de korona geçirmiştim. Allah kimseye yaşatmasın çok ağır geçirdim. 3.aşı hakkım tanındı. 12 haftalık hamileyim. Biontech olacağım yine. Çok yakın arkadaşlarım hamileyken oldular. Hafif kol ağrısı dışında başkaca yan etki olmadı onlarda. Ayrıca ilk aşımdan sonra kolum çok ağrımıştı. 2.aşıyı olmadan önce aşı vurulan kolu çok hareket ettirmezseniz ağrı az olur diye okudum biryerde. Ben de kolumu olabildiğince az hareket ettirdim. Gerçekten 2.aşıda neredeyse hiç kol ağrısı bile olmadı. Aklınızda bulunsun.