Onsekizinciharf Kızlar, benim doğuştan kalp kapakçığı çökmesi varmış hamile olmadan önce öğrenmiştim, bu şekilde olan doğum yapan var mı? Nasıl geçti
Arenn Onsekizinciharf benim kalbimin sol kapakciginda cokme var ama dogustan oldugu icin zorluyan yada herhangi risk teskil edicek bisey degilmis korkma canim yinede sen doktoruna sor ama endise etme
Deryaahin Onsekizinciharf benim de var sezeryanla Doğum yaptım bi sıkıntı olmadı 2.ci ye hamileyim ama ameliyata girerken söylemiştim yine de
Onsekizinciharf Arenn Benimde doğuştanmis canım 23 yıl hiç bir sorun yaratmadı, şimdi bildiğim için kafama takılıyor arada ya biraz rahatlattın çok sağol :) doğumun nasıl oldu canım? Ya da doğum yaptın mi
Arenn Onsekizinciharf daha dogum yapmadim canim ama kalp doktoru bana hicbir sorun yaratmaz hayatinda dedi zaten bende tesadufen ogrenmistim :)) dogumdada bi sorun olcagini sanmiyorum
Deryaahin Onsekizinciharf kan sulandırıcı kullanıyorum pıhtılaşma için o yüzden seseryan oldum kalp kapakçığıyla alakalı değil
Onsekizinciharf Arenn bana da öyle dedi ama doğumdan önce gel bı kontrol edelim gene dedi. O kafama takıldı:) bakalım yarın gidicem nasipse