GamzeKrmn herkes kendi tercih ediyor sanırım ama bana kimse sormadi, ameliyathaneye indim anestezi doktoru geldi, genel mi spinal mi olacak diye sordum, genel anestezi mi kaldı, spinal+epidural yapicaz dedi yaptı 😁 bana bişey soran ya da fikrimi alan olmadı , ama bugün olsa yine öyle olsun isterim bebeğin doğduğu anı görmek inanılmaz bir duygu, zaten ameliyatta da hiç bişey hissetmiyosun ki, ben tırnağı kırılsa ağlayan insanım düşün ben olduysam herkes olur