Smysyr hiçbir sıkıntı olmuyor hele 32. Haftadasınız hiç hiç korkmayın artık bebişin her şeyi tamam neredeyse. Ben daha 4-5 haftalıkken unutup defalarca geçtim xray cihazından. Etkileyecek bir radyasyon yok, emin olun şuan bu mesajları yazarken elimizdeki telefon bize daha cok radyasyon veriyor. Strese girmeyin, sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi 💕🌸