Bebegmibkliyrm bende senin gibi 1 defa gördüm ve çok korktum Doğum yapmışım sokakta 3 harfli görmüşüz kaçıyorduk çok korktum bi kaç sefer korku filmine gitmiştim ondan sonra korkuyorum hamilelikle ilgisi yok bence önceden de vardı bende düşünmemeye çalış dua ya devam başka çaresi yok canım ben üstümde dualar taşıyorum okuttum kendimi ilk hamileliğim de düşük oldu korkutuyorlarmış