Cansu_93 aynı durumu yaşıyoruz sizinle gerçekten o bölgenin şişmesi ve üzerine bile oturamamak berbat bir his. Ben doktoruma danısacağım kontrolde ilacı şurubu bir şeyi vardır mutlaka. Ben demir ilacı kullanmaya basladığımdan beri böyleyim, su alımımı arttıracağım ama doğal yollarla gececek gibi gelmiyor bana. Bin tane kayısı yesem yine kar etmez gibi o kadar zorlanıyorum ki bazen kanama bile oluyor. Makat çatlağı olacak diye ödüm patlıyor😔