Bir kaç gündür sürekli karnım ağrıyor sancı gibi bişey bazen çok rahatsız ediyor beni doktorumu aradım gel dedi gittim enfeksiyon için test yaptı temiz çıktı ama devam ederse gelirsin yine dedi acaba bu durumu yaşayan oldu mu normal mi? 13+2 haftalığım