Ozlmun Kızlar Kameralı Bebek telsizi istiyorum kullandığınız memnun olduğunuz bi marka model var mı acaba ??
deletedmom351 Ozlmun Canım bende çok araştırdım marka olarak motorola çok tavsiye ediliyor bi bak istersen