Hanımlar progesteron vajina içine yerleştirme kullanıyorum hamiellik başından beri yerleştirme esnasında parmağıma su geliyor aşırı değil belkide vajinanın kendi biseyi ama doktora söyledim kaşıntı yanma akıntı yok sadece ıslaklık oda bana gynomax XL verdi dedim belkide mantar değildir ben yanlış anlamisimdir yinede kullanayım mi sorun olmaz kullan dedi yani muayene etmedi bir kere daha sordum merak etmeyin kullanın demiş neyse progesteron kullandığımı da biliyor dedim ikisini aynı anda yerleştirmem de sorun olur mu olmaz dedi ama ne bileyim ya çok afaki bir konuşma gibi geldi siz nasıl kullandınız ben gibi iki aynı durumu yaşayan oldu mu 🤷🌺🔝